Snabb information
:

  • Fraktkostnad 39 kr
  • Fraktfritt över 199 kr
  • Inget minimibelopp vid order.
  • Betalning via Klarna Checkout
  • Leveranstid 2-4 dagar, via postpaket till utlämningsställe

Priser:

Moms ingår i alla priser med f.n. 25 %.

Leveranstid:
Leveranstiden är vanligtvis 2-4 arbetsdagar, och vi använder oss posten  som distributör.  Vi reserverar oss för det som står utanför vår kontroll . Du kan följa din leverans via postens spårningsservice, www.posten.se,

Bekräftelse:
När vi mottagit din order skickar vi dig snarast orderbekräftelse via mail att vi mottagit din order.

Betalningsalternativ:
Via klarna Checkout, kredit eller betal kort, faktura, direktbetalning via din bank,

Frakt:
Det utgår en fraktkostnad på 39 kr för frakter inom Sverige. Vi använder posten med leverans till postombud. Vid ett ordervärde överstigande 199 kr utgår ingen fraktkostnad.

Transport:
Om varorna skadats eller kommit bort under transport . Meddela kundtjänst online, direkt för snabbaste service,  dock senaste inom skälig tid om du som kund varit förhindrad att påtala felet vid leverans.  Får vi tillbaka paket som inte har lösts ut från posten, förbehåller vi oss rätten att debitera dig för samtliga kostnader som uppstår i samband med en sådan retur, fn 250 kr.   Betalning skall ske inom 10 dagar från fakturadatum.

Ångerrätt:

Vid köp i vår webbutik gäller öppet köp och ångerrätt i 20 dagar efter det att ni mottagit er produkt.

Önskar ni utföra en retur till oss ber vi er kontakta oss via mail på kundtjanst@accline.se

Vi ber er bifoga artikelnummer eller beskrivning på den produkt som önskas returneras samt ert ordernummer. Vi kommer att återkomma med ett ärendenummer och en bifogad returfraktsedel som ni använder för att skicka tillbaka er produkt. Vid ångrat köp är det kunden som står för fraktkostnaden tillbaka till oss, se pris enligt tabell nedan. Detta dras av vid återbetalning tillbaka till dig som kund. Återbetalning sker till det konto som angavs vid betalning.

Vid köp via faktura ber vi er som kund att betala denna och invänta er återbetalning. Alternativet är att kontakta Klarna på telefonnummer 08-120 120 10 och be dem att förlänga förfallodatum på er faktura. Det är kunden som ansvarar för att förfallodatum inte går ut på fakturan. Efter att er retur anlänt kommer hantering och återbetalning ske senast inom 14 dagar.

Ni som kund har rätt att testa er produkts funktion. Detta gäller dock endast i den utsträckningen att fastställa produktens egenskaper och funktioner. Produkten skall returneras i obegagnat och oförändrat skick likväl som produktens originalförpackning och inner-emballage. Vi ber er exempelvis undvika att tejpa direkt på originalförpackning. Om produkten hanterats utöver våra riktlinjer till er som kund så bibehåller Accline sin rätt att utföra en värdeminskning motsvarande produktens förändrade skick.

Packa er retur på ett sätt som förhindrar att fraktskador kan uppstå under transport. Vi ersätter inte produkter som fraktskadas under transporten till oss.

Fraktkostnad vid retur mindre 3 kg 59 kr.

Fraktkostnad vid retur över 3 kg 99 kr.

Fel i vara eller felskick:

Kontakta vår kundtjänst på kundtjanst@accline.se

Bifoga tydliga bilder på den felaktiga/defekta produkten som ni mottog, ert ordernummer och vilken vara som eventuellt saknas i er leverans. Vi kommer att återkomma till er med ett ärendenummer och er rätta produkt tillsammans med en returfraktsedel för den felskickade alternativt defekta produkten.

Vid felskickade och defekta produkter står Accline för returfrakten tillbaka till oss.

Säkerhet:

Klarna Checkout använder  SSL (SecureSocketLayer), ett protokoll för säker kortöverföring av data via internet. SSL-protokollet behandlar data på olika sätt och krypterar informationen.

Cookies:
 (starofscand.se) använder sessionscookies för att spara information om de varor du har i din varukorg. Den är aktiv så länge du har din webbläsare öppen. Våra cookies innehåller inga personuppgifter.

Reservationer:
Accline AB reserverar sig för eventuella felaktigheter i bilder eller texter.  Eventuelle tvister hänvisas till allmänna reklamationsnämnden. Accline AB följer nämndens rekommendationer.

Force Majeure:
Under force majeure skjuts Accline förpliktelser upp. Om force majeure råder längre än 2 månader har kunden och Accline rätt att häva avtalet utan någon skyldighet att betala skadstånd.

Med force majeure avses bland annat strejker, sjukdom hos personal, import/exportförbud, oavsett om det förkommer hos företagets leverantörer.

 

Bolags information:

Accline AB
Boställsvägen 7
167 33 Bromma
Org.nr: 556771-8894
VAT:nr: SE 556771-889401